E-Ticarete Nereden Başlamalı
Bir E-Ticaret sistemi kurarken nasıl bir yol izleyeceğinizin mantıklı bir düzeni vardır. Gerçek bir  E-Ticaret sistemi kurmak muhtemelen bir günden daha az zaman alacak olsa da, kârlı bir E-Ticaret, işini araştırmak, inşa etmek, başlatmak ve büyütmek, birkaç adım ve karar içeren çok katmanlı bir süreçtir.

Bir ürünü seçmek ve satın almak. Bir E-Ticaret işini kurmanın ilk adımı, hangi ürünleri satacağınıza karar vermektir. Kârlı bir fikir bulmak zor bir iş olabilir, bu nedenle ciddi bir araştırmaya ve düşünmeye hazırlıklı olun. Gelecekte bir kâr elde etmenize ve işi ölçeklendirmenize olanak sağlayacak sağlıklı marjlı ürünleri seçmeniz önemlidir. Ne satmak istediğinizi öğrendikten sonra, ürünleri nasıl ve nereden tedarik edeceğinize karar vermeniz gerekir. 

Önceden araştırma ve planlama yapmak. Ürün fikriniz, pazarın hangi yönünü araştırmanız gerektiğini belirleyecektir, ancak dikkat edilmesi gereken en önemli alanlardan bazıları rekabetiniz, fiyatlandırma stratejiniz ve benzersiz değer öneriniz olacaktır. Bu noktada, büyüme stratejinizi görselleştirmenize ve olası tehditleri veya engelleri belirlemenize yardımcı olacak bir iş planı taslağı hazırlamak da iyi bir fikirdir.

Markanızı doğru almak.Şimdi gelecek vaat eden bir ürün fikriniz ve piyasaya net bir genel bakışınız olduğuna göre, markanız, alan adınız, marka kurallarınız ve logonuz gibi mağazanızın temel unsurlarını düşünmeye başlamanın zamanı geldi. Markanızı en baştan doğru bir şekilde elde etmek büyümeyi hızlandırmaya ve potansiyel müşterilerin kalbini fethetmeye yardımcı olabilir. Mağazayı oluşturmaya dikkatinizi vermeden önce, SEO'nun temellerini incelemek için biraz zaman harcamanız gerekir, böylece işletmeniz iyi bir başlangıç yapar.

Nasıl satacağınıza karar verin. Online mağazanızın gerçek kurulumu iki şekilde sağlanabilir:
Bir e-ticaret mağazasını sıfırdan inşa edebilirsiniz. Bu, kendi sisteminizi geliştirmek için yazılım ekibi kurmak yada bir yazılım firması ile anlaşmak demektir. Daha uzun sürebilir ve daha yüksek maliyetli olabilir, ancak size özel bir E-Ticaret inşa etmek % 100 özelleştirmeyi garanti eder ve tüm kararları verebilmenizi sağlar.

Kullanıma hazır bir E-Ticaret çözümünü kullanabilirsiniz.  Bu, platformun sağladığı mevcut temalar ve araçlar arasından seçim yapmanız gerekeceğinden, daha az kişiselleştirme anlamına geldiği gibi daha az maliyet ve hızlı kurulum anlamına gelecektir. 

Başlamadan önce. Bu aşamada, mağazayı hayata geçirmek için can atıyor olacaksınız. Bununla birlikte, lansmanınızın başarısını ölçmeye hazır olduğunuzdan emin olun, temel performans göstergelerinizi önceden belirlemek, ilerlemenizi ve performansınızı izlemenize ve ortaya çıkan sorunları gidermenize yardımcı olacaktır. Dikkat edilmesi gereken diğer önemli noktalar arasında sosyal medya profillerinizi ayarlamak, pazarlama argümanlarınızı hazırlanmak, Google Analytics'i kurmak, anahtar kelime araştırması yapmak, gönderim stratejinizi tanımlamak ve lansman tanıtım planını sonlandırmak yer alıyor. Evet, bu çok iş, ama iyi bir başlangıç işin yarısıdır. 

E-ticaret sitenizi hayata geçirdikten sonra asıl zor kısma hoş geldiniz! Gerçek işin başladığı yer burasıdır. E-ticaret mağazanızı açtıktan sonra hemen tanıtım aşamasına geçmelisiniz. Mağazanızın pazarlanması ve dönüşümlerin optimize edilmesi. Ayrıca, envanterinizi düzenli olarak genişletme veya yenilemeyi denemelisiniz. 

E-Ticaret planınızı yaptınız ve artık hazırsanız, E-ticaret Paketlerimizi inceleyebilir yada size özel E-ticaret çözümleri için 0216 491 50 90 irtibat numaramızdan yada iletişim sayfamızdaki formu doldurarak bizimle iletişime geçebilir ve sizin için sunabileceğimiz E-ticaret çözümleri hakkında bilgi alabilirsiniz.  
Bize Ulaşın (216) 491 50 90
info@ankaplus.com.tr
Batı Mah. Ortanca Cad. Kılıç İş Hanı No:26/17 Pendik / İstanbul
Copyright © 2018 Anka Plus Bişim Teknolojileri
Sizlere daha iyi hizmet sunulabilmesi için kişisel verileri koruma politikamız doğrultusunda çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi almak için Çerez Politikası metnini inceleyiniz.